Youtuberská reality show

galerie

ocenění


Rýpli jsme spolu s influencerem Vojtou Dalekorejem do citlivého tématu: nakolik jsou majitelé iPhonu doopravdy věrní své značce? Přesvědčil by je nový skládací Samsung?

Skládací telefon s ohebným displejem Samsung Galaxy Z Flip4 má díky svém výjimečnému designu potenciál zaujmout i ty, kteří z různých důvodů zůstávají u konkurence. Samsung chtěl telefonem oslovit generaci zoomerů i tradiční "applisty". Odtud vznikl i nápad na lehce konfrontační influencerskou kampaň.

Pohrávali jsme si s myšlenkou uskutečnit reálný test: jsou skutečně uživatelé iPhonu tak závislí na své značce, že ji nedokážou změnit ani při skutečně neodolatelné nabídce? Jak vnímají designovou inovaci, která do světa Apple ještě nedorazila? A co kdybychom nabídku ke konverzi na Samsung udělali přímo s náhodnými lidmi na ulici? Na tom, že to je super téma na video, jsme se shodli s influencerem Vojtou Dalekorejem, který provozuje oblíbený kanál WR Tech na YouTube a sám používá jak Apple, tak Android. A před Vánocemi jsme se vydali do zasněženého centra Prahy.

Jak test dopadl, se můžete podívat ve videu. Otázka "Přešel bys ze svého iPhonu na Samsung" ale zarezonovala mocně - jen na YouTube mělo video za 3 týdny 130 000 zhlédnutí, nemluvě o mnohasettisícových dosazích na TikToku a Instagramu. V komentářích pod videem pochopíte proč.

Brýle všude, kam se podíváš

galerie

Ray-Ban, Prada, Dolce&Gabbana a mnoho dalších. Pro klienta Luxottica kromě mediálních vztahů už několik let řídíme také spolupráci s influencerkami a influencery. Kromě pravidelné komunikace s nimi vytváříme také speciální obsah ke speciálním příležitostem, např. uvedení nových modelů nebo společenské akce.

Catch your Galaxy!

galerie

Telefony Samsung Galaxy A jsme představili mladé generaci s pomocí naší vlastní soutěžní aplikace pro Twitch, která originálním způsobem zapojila influencery i tisíce jejich fanoušků do hry.

Naším zadáním bylo atraktivním způsobem seznámit lidi z generace Z (a zvláště hráče mobilních her) s novými modely telefonů Samsung Galaxy A32, A52 a A72. Ke komunikaci jsme zvolili formu produktové soutěže s influencery na sociální síti Twitch. Jak jsme na to šli?

Vytipovali jsme dvě aktivní osobnosti na Twitchi s pozitivním vztahem ke značce Samsung: silného českého influencera Petra Xnapyho Jindráka a začínající streamerku a hráčku CS:GO Ljudmilu Miley Mikitovou. Soutěž jsme postavili na naší vlastní, na míru vytvořené soutěžní aplikaci, která umožnila streamerům generovat personalizované karty s náhodnými kódy a vkládat je do svých živých přenosů. Účastníci sběratelské soutěže se nejdříve registrovali na soutěžním webu a během 3 týdnů přidávali do svého profilu kódy karet, které zahlédli ve Twitch streamech Xnapyho a Miley. Na kartičkách se zobrazovaly produkty řady Samsung Galaxy spolu s vlastními zábavnými fotkami streamerů určenými jejich komunitě. Spuštění soutěže jsme podpořili tiskovou zprávou pro gamingová, IT a lifestyle média. Soutěž jsme sdíleli též na sociálních sítích Samsungu, influenceři pak na svých IG profilech.

Celkově se do soutěže zaregistrovalo 3 344 účastníků, kteří přidali 13 859 soutěžních karet. Během 20 streamů u obou streamerů se soutěžní kartičky zobrazily 136 620 divákům. Dosah postů a stories na Instagramu Miley a Xnapyho pak přesáhl 200 tisíc. Soutěž byla v komunitě streamerů tak úspěšná, že si fanoušci sami začali organizovat soutěžní skupiny a v chatu požadovali po streamerech rozšiřování soutěže nad rámec domluveného plnění. Díky tomu, že kampaň byla doslova ušitá na míru streamerům, pro které jsme vytvořili vlastní obsah, působila nenásilně, účastnici ji přirozeně sdíleli mezi sebou a bavili se.

Klenoty s láskou

Spolupráci s influencerkami zprostředkováváme dlouhodobě také Klenotům Aurum. Ať už jde o speciální příležitosti, např. Den matek nebo vysvědčení, či představení nových kampaní, influencerky jsou pevnou součástí nastavené komunikační strategie.

Kybernetika a robotika na FEL ČVUT

galerie

Od převzetí Facebooku přes založení sociální sítě Instagram, až po kompletní správu sociálních sítí. Spolupráce s FEL ČVUT je výjimečná především tím, že vytváříme obsah pro jeden konkrétní obor na Fakultě elektrotechnické. V tomto případě jsme ze sociálních sítí vytvořili prostor, kde studenti získávají veškeré potřebné informace o studiu a kde se zároveň také sami propagují.

Cílem Facebooku a Instagramu od oboru KyR je mimojiné i upozornit na obor samotný, a to nejen případné zájemce o studium, ale také budoucí zaměstnavatele studentů, vědecké týmy, akademickou obec i širokou veřejnost:

  • Tvoříme a pravidelně aktualizujeme strategie na sítě.
  • Tvoříme obsah od copywritingu až po námi navrženou, sjednocenou grafiku.
  • Nastavujeme kampaně na základě předem vytyčených cílů.
  • Pravidelně komunikujeme s jednotlivými vyučujícími i se studenty, kteří se tak podílejí na obsahu.

Související odkazy

Chytrá řešení pro Axis Communications

galerie

Českou facebookovou stránku společnosti Axis Communications jsme přebírali s cílem, aby dostala stejnou péči, jako její zahraniční verze. Zaměřili jsme se především na posílení vztahů se současnými zákazníky a partnery, stejně tak jako na oslovování těch nových. Toho dosahujeme pravidelným sdílením různorodých, poutavých témat i vhodně nastavenými kampaněmi, které současně pomáhají s konstantní brand awareness. Zacílením vhodného publika se nám například podařilo výrazně posílit návštěvnost stránky, webu i nejrůznějších akcí společnosti Axis Communications.

Související odkazy

Naše další služby

Mluvíme za vás. Za nás pak mluví naše práce. Objevte pod jednotlivými službami příklady, které vydají za tisíc slov.

To, co umíme,
také učíme

Absolvujte náš komunikační trénink a staňte se vypravěčem, kterému budou chtít všichni naslouchat.