Zdravotní klaun
slaví 20!

Výjimečný aktualizační moment jsme využili jako příležitost k vysvětlení specifik této práce – málokdo totiž tušil, že Zdravotní klaun je organizace, která svůj obor bere opravdu vážně – od náročného výběru nových klaunů přes povinná školení až po výuku na lékařských fakultách.

Odrazovým můstkem byl den výročí – do nemocnic jsme vyslali všechny klauny. Namísto pacientů však měli potěšit zdravotnický personál a přinést mu v době covidové alespoň symbolických 20 minut smíchu za 20 společných let. 86 klaunů během jediného dne navštívilo 251 oddělení v 62 nemocnicích. Do poslední chvíle jsme nevěděli, jestli nám komplikovaná pandemická situace umožní tenhle klaunský maraton prožít – a klaplo to! K návazné osvětové kampani jsme využili vztahy s médii a nabídli jsme jim exkluzivní témata, která demonstrují odbornost a profesionalitu Zdravotních klaunů.

A výsledek?

  • 119 výstupů s dosahem 90,31 GRP.
  • Výraznou medializaci získala akce 20 minut smíchu, kterou jsme vzápětí podpořili výstupy v mainstreamových a lifestylových médiích. Za zmínku stojí Česká televize, Frekvence 1, Seznam Zprávy, iDnes.cz nebo podcast Deep Talks či Slyšíme se.
  • Nakonec jde ale o ten cíl nejdůležitější – fundraisingově bylo díky kampani dané období výrazně úspěšnější ve srovnání s předchozími roky.

Akční test zabezpečení kritické infrastruktury

galerie

Oblast kritické infrastruktury je jednou z byznysových vertikál technologií společnosti Axis. Samotné produkty jsou ale vždy jen součástí nějakého komplexního řešení. A jak nejlíp ukázat inovace v systémech, které dosud v Česku nikdo nenainstaloval?

Navrhli jsme, že uspořádáme ostrý test zabezpečení objektu kritické infrastruktury v areálu, který je pro to přímo dělaný – v testovacím Smart City Polygonu na předměstí Plzně. Pozvali jsme partnery Axisu, mezi něž patří i bezpečnostní agentura SECURITAS ČR a softwaroví vývojáři ZLD a Jalud Embedded, a navíc experta z Asociace kritické infrastruktury. Cílem bylo vyzkoušet naživo různé instalace a tři scénáře napadení, pozvat média a vytvořit akční video, které následně pro marketingové účely můžou adaptovat všichni zúčastnění partneři.

A výsledek?

  • Celkem 15 výstupů s dosahem 21 GRP, včetně webu ČT24 nebo reportáže ve zprávách TV Seznam.
  • Pro některé z partnerů byla akce zároveň začátkem intenzivnější obchodní spolupráce.
  • Ještě větší význam ale má profesionálně natočené video s figuranty, kteří si "zahráli" zloděje nebo sabotéry. Hlavní klip dosud slouží k prezentaci řešení Axis při obchodních jednáních a objevil se i v jedné reportáži Událostí ČT 1. Upravené video použila i společnost SECURITAS ČR k prezentaci svého kamerového systému RVS.

Aplaus pro hackery

Propagátor inovací a pozitivního hackingu Tomáš Studeník se svou platformou Ceehacks organizuje hackathony pro komerční i nekomerční subjekty, jako jsou IKEM, Novartis, ale i Hlavní město Praha. Naším zadáním bylo komunikovat vždy jak partnery těchto akcí, tak samotný hackathon jako formát, který má pro partnery několik benefitů – přinese jim brandovou publicitu, nové HR kontakty a nakonec i funkční řešení, jejichž komerční návrh by stál násobně více.

V celém cyklu každého z hackathonů jsme se postarali o formulace hlavních sdělení do tiskových zpráv, zajištění rozhovorů i servis pro média na většinou dvoudenních víkendových akcích.

Díky vztahům s technickými, ekonomickými i mainstreamových médií jsme každý Ceehack hackathon pomohli představit v desítkách mediálních výstupů včetně pořadů, jako jsou Víkend na Nově, Host Radiožurnálu či ČT Věda 24.

Nekašli na to!

galerie

Když se výrobní firma rozhodne zakázat v celém závodě kouření, není to vůbec jednoduché a chce to pořádný plán. Měli jsme příležitost ukázat, že naší doménou není jen samotná komunikace, ale také tvorba strategií, dlouhodobých plánů a kampaní. Kampaň „Nekašli na to“ jsme představili na začátku roku 2021.

Cílem byla masivní a všudypřítomná komunikace protikuřáckých aktivit. Stavěli jsme na pozitivní motivaci být zdravou firmou se zdravými a uvědomělými zaměstnanci. Není to zákaz ale cíl, kterého chceme společně dosáhnout! Připravili jsme sérii emotivních plakátů, tematicky zaměřený zpravodaj i komunikační rukověť pro vedoucí směn. Zajistili jsme mobilní odvykací aplikaci, spolupráci s odborným pracovištěm i konzultace s adiktologem přímo ve firmě. Součástí kampaně bylo také několik preventivních i motivačních akcí pro zaměstnance nebo série videospotů s lidmi z firmy, kterým se podařilo přestat kouřit.

Naše další služby

Mluvíme za vás. Za nás pak mluví naše práce. Objevte pod jednotlivými službami příklady, které vydají za tisíc slov.

To, co umíme,
také učíme

Absolvujte náš komunikační trénink a staňte se vypravěčem, kterému budou chtít všichni naslouchat.