Tisková konference
jako vědecký experiment

galerie

Při práci pro katedru řídicí techniky FEL ČVUT jsme pozvali média do společného motoristického experimentu. Dorazily tři televizní štáby a další klíčoví novináři.

Vědci z katedry řídicí techniky FEL ČVUT zkoumají možnosti řízení dopravních kolon a otázku, jak je ovlivňují auta s adaptivním tempomatem. Téma, které vydá na hutný vědecký článek plný matematických vzorců, chtěla katedra uchopit zároveň tak, aby odprezentovala svůj přínos pro veřejnost a oslovila zájemce o studium nebo firemní partnery.

Společně s vědci jsme vytvořili koncept veřejného experimentu, který přinese užitečná data a zároveň bude atraktivní i pro média. Pozveme majitele aut s adaptivním tempomatem na prázdné letiště v Mnichově Hradišti a vytvoříme umělou kolonu! Výsledek pak na místě jednoduše odprezentují zástupci katedry.

Ačkoli se setkání nekonalo v Praze, do experimentální kolony se se svými vozy zapojilo několik novinářů, další alespoň přijali nabídku ke svezení nebo si experiment natočili z dronu. Byla to zábava a téma doslova prosvištělo českými médii. Mezi 35 výstupy byla například reportáž v Událostech ČT1, několik živých vstupů na ČRo Radiožurnál nebo články na Novinky.cz, iDnes.cz a Aktualne.cz.

Zhubni (s) bleskem!

Existuje hodně návodů, jak zhubnout, co jíst, jak a co dělat. Vzorové jídelníčky by se daly vydávat i knižně. Jak v tomto mediálním zmatku rozumně komunikovat jednu z mnoha diet, kterou český trh nabízí? Tak, jak přemýšlíme obvykle – kreativně, a hlavně jinak než ostatní.

Všichni výrobci se shodnou, že právě jejich dieta funguje. Na rozdíl od jiných značek jsme dietu Victor nabídli k otestování přímo dvěma redaktorům velkého internetového média. A jelikož Victor nabízí dietu pro ženy i pro muže, rovnou jsme domluvili souboj žena vs. muž, který budou online popisovat a reportovat o něm.

Výsledek? Zábavný obsah a několik mediálních výstupů na jednom z nejčtenějších českých webů. Vyhrála žena, protože zhubla víc. Zvítězil ale hlavně náš klient s nejlepší keto dietou na trhu. Celý souboj doplnil odborným vyjádřením konzultant Martin Cvrkal.

Největší z největších

galerie

Prestižní, nejobdivovanější, největší. To je deník New York Times. Dostat se na jeho stránky, to je stále meta největších světových PR agentur. Mezinárodní vydání deníku z 18. 4. 2018 má na titulní straně velkou fotografii z továrny společnosti Linet. A k tomu text, který uvozuje citace Zbyňka Frolíka, zakladatele firmy.

Společnost Linet, zázračný projekt, který vznikl po sametové revoluci a nyní je mezi největšími výrobci nemocničních lůžek na světě, je naším klientem. Z pozice tiskového mluvčího zde řídíme korporátní komunikaci.

Titulní strana New York Times není jenom naše zásluha, ale je to důkaz, že se v rámci daného oboru umíme zorientovat a rychle a efektivně zprostředkovat podklady a informace novinářům, klidně i z největšího deníku světa.

Kovářova kobyla

V našem případě bosa nechodí! I naši experti se díky nadstandardním vztahům s redaktory a redaktorkami pravidelně objevují v médiích a vyjadřují se k důležitým aktualitám, které hýbou mediálním světem.

Přečtěte si například, jak náš mediální ředitel Alex Röhrich rozebral projev jednoho z prezidentských kandidátů.

Malé nádraží
středem pozornosti

Ze zdánlivě nezajímavé nádražní čekárny ve Stráži nad Ohří, kterou střeží agentura SECURITAS ČR, jsme udělali mediálně atraktivní příklad moderního zabezpečení.

Náš klient SECURITAS ČR se prezentuje jako největší česká bezpečnostní agentura, která dokáže kombinovat lidskou ostrahu s nasazením technologií. Ve spolupráci se Správou železnic vznikl pilotní projekt dálkově zabezpečeného nádraží ve Stráži nad Ohří. Zdejší malá čekárna nepotřebuje obsluhu - odemyká ji na dálku operátor z dispečinku Securitas a střeží kamery s reproduktory.

Ačkoli nejde o nijak revoluční technologické řešení, cítili jsme, že příběh "prvního dálkově ovládaného nádraží v ČR" má potenciál. Získali jsme svolení chopit se komunikace jménem SECURITAS ČR a doplnit zprávu o vyjádření tiskového mluvčího Správy železnic.

Dobře formulovaná a zacílená tisková zpráva i osobní komunikace s klíčovými novináři přinesly výsledky. Tématu se chopila oborová, regionální i celostátní média, včetně televize a rozhlasu, a nakonec jsme zaznamenali 31 výstupů s celkovým dosahem 35 GRP.

Naše další služby

Mluvíme za vás. Za nás pak mluví naše práce. Objevte pod jednotlivými službami příklady, které vydají za tisíc slov.

To, co umíme,
také učíme

Absolvujte náš komunikační trénink a staňte se vypravěčem, kterému budou chtít všichni naslouchat.